Let´s make a toast

Just nu känner jag mig glád . tror jag.  Jonas har vart borta titt som tätt helöa kvällen, och jag har kännt mig ensam så in i tusan. Känner att jag vill ut och träffa människor poch få nya bekantskaper. känner mig som att allt som varit liksom försvinner lite efter tiden som går. 



Den här tjejn har varit min bästis när vi var små och vi var det i några år men sen nu har vi inte haft någon kontakt förutom då vi setts någon gång då och då men ytterst sällan. Och nu har hon blivit värsta bundis med brorsan och så kom  dom nu ikväll med pizza och hela situationen känns så konstig ( och fel? ) . Saknar henne jkättemkt artt ha som vänn i mitt liv. Nu har dom allt gemensamt och festar ihop och allting, och det blir liksom som att jag känner mig utanför.

Men sen gick jag ut till dom och tog en cigg ute på altanen ( och nej jag röker inte. Absolut inte.)

jag vill ha en förändring,göra något rebelliskt!

 Som att  FESTA eller röka eller tatuera eller pierca mig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0