Harpers Island !

Skynda mig till tv för att att kolla på min dagliga ( wait a minute, nattliga, 23.40 ?) dos av harpers Island! Så spännande !
Det handlar om att det ska va bröllop på ön så bröllopsparet och alla deras vänner åker till ön för att vara där sisådär några dagar innan bröllopet och har möhippa osv. Men hela tiden händer de lite saker. Förutom all drama mellan karaktärerna så dör flera personer en efter en.  - Det påminner lite om spelet Cluedo om ni har spelat de ?  

men så såg jag att det var M.J konserten på 4:an. som håller på än by the way.

....så jag bytte över och kollade va det var på E, och då var det michael jackssons minnesstund igen. Jag började faktiskt snyfta där i slutet när brorsan bröt ihop och sen då lille Paris. ;( ush , så sorligt.






Uppdate:
Såg nu att Harpers Island inte kommer sändas förräns kl 02.00 .
- Oboy -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0