If you can see the future, you can save it.

Nu är jag hemma efter en soft helg i vås. Gjorde inte så mkt än att käka skitmak som älsklings pizza och kolla film !

Next med Nicolas Cage och Jessica Biel ! den va grym ju. Påminner lite om Deja vu. Killen ka se 2 min fram i sin egen framtid , skit häfitg film faktisk när jag tänker efter ! C it !

Än har det inte hänt så mkt, sitter framför datan obvisely(?!) och lyssnar på the voice, lätt bästa radiokanalen .
H. och H va och hämta en del saker som vaderas som jag lånat (vad fattig jag lät där?). The sims 2, en halsduk och en cykel för er som undra.  Sminkat mig har jag såklart också hunnit, fast det är soligt, men vill inte ha fler solrynkor än dom jag redan har i pannan :S

Lät som killen sjungde - "Birthday sex, biiirthdaaay seeex" på radion,  WTF ?! okeey. -" Lowkey" is the word 4 you boy.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0