Rotfylla :O

usch har suttit på nätet och kollat runt lite om rotfyllningar, och nu tror ja att jag har skrämt upp mig rejält asso :S

En del säger att det inte alls gör ont what so ever, jag antar att det är för attt tanden är död och därför känenr man ingentent. Medans en del hade hur jävla ont som helst fastän dom fått typ 3 sprutor bedövning ! >.<

Jag har för mig att mbedövningen kan ta sämre ifall tanden är infekterad eller vad det nu heter, ( när den inte är död , och du känner tandvärk) Vilket jag har just nu :O =( S

Ska ringa imorgon bitti, det flförsta jag gör, jag kanske har gjort det värre genom att ha väntat så länge innan jag tog tag i det ( 2 dgr nu..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0