allt möjligt.

Kollade 2:a avsnittet av True Blood ikväll dårå ,SUPRISE!! Jag tar såhimla fort upp dialekter haha så jag går runt och härma Sookie hela tiden nu. Vilket namn förresten - Sookie . Ganska gulligt ändå och roligt att uttala haha.  

Här är trailern förer sominte har en susning om vad jag snackar om


 
Min Hubbie (habibi) har befinner sig just nu på Cinderella kryssning. Should I be Worried ? Med sin mama. Han fick rresan som födelsedagspresent. .. Saknar han så mycket så :( Hoppas han köper med sig massa ymmie från tax free bara hihi (A) :)





Undra om han träffar Koskenkorva Håkan :O :P


Ny mobil har jag hunnit få också ! jojjamänsan! En jätte fiin . En Samsung. Jag har aldrig haft en samsung innan. Det är modell S5600, en vit , lite tjejig sådär! me gusta mucho!


Te Quiero mi samsung <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0