I Said Im Sorry, Please Move On, What´s The Big Deal ?!

Hatar missförstånd och dryga långdragiga personer som bara inbillar sig och påstår massa feltolkade saker!
och fast man förklarar att man uppfattat situationen på ett HELT annat sätt och ber om ursäkt för det så räcker det tydligen inte utan då ska man fortsätta buttra och tjura och störa sig.

Ska alltid få det att kännas som Jag har gjort något fel för så är det alltid. Alltid analysera in i minsta detalj.

Och det värsta är att jag till slut känner att jag faktiskt har gjort någonting fel. Det var mitt fel, det är mig det är fel på. Alltid jag.

Jag känner på ett sätt men samtidigt på ett annat.


Det är kontrollerande och kvävande. Jag älskar så himla mycket men samtidigt så blir det alltid tjaffs för allra minsta grej och jag är trött på att känna att varje gång jag är/har eller ska vara med mina vänner är det alltid misstänksamt t.ex. Vad jag än gör gör jag fel. Vi är så himla olika på så många sätt på både bra och dåligt.

och jag vet att jag måste stå på mig. Stand My Ground. Önskar att jag var en riktig bitch ibland.

När jag pratar blir jag helt plötsligt tunghäftad, jag har så mycket inom mig men jag får inte ut någonting.

Kommentarer
Postat av: Anonym

stå på dig tjejen! Ta fan ingen skit från någon och stå för det du gör och kan inte de andra acceptera det så tänker dem inte på dig och din vilja! :)

2010-02-15 @ 17:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0